קניית מכוניות ישנות לפירוק בצורה הטובה ביותר

רכב ישן שאינו יכול לשמש עוד ככלי תחבורתי צריך להעביר למטרת פירוק. במגרשי הגרוטאות מטפלים במכוניות ישנות לפירוק שיצאו מכלל שימוש, מפרקים את כל החלקים התקינים ומעבירים אותם לשימוש חוזר. ואת השרידים שנותרים לאחר הוצאת החלקים מעבירים למיחזור. מדובר בברזל שמועבר לגריטה לצורך ייצור של מוצרי ברזל חדשים. לפיכך, אם יש לכם רכב שכבר יצא מכלל שימוש, בין אם מדובר בטרנטה אמתית שהסיעה אתכם על הכביש שנים ארוכות ועתה הגיע זמן הפרידה, ובין אם מדובר ברכב לא ישן כל כך אך הוא היה מעורב, למרבה הצער, בתאונה. תוכלו בהחלט להעביר את הרכב שלכם למטרת פירוק. מי מבצע קניית מכוניות ישנות לפירוק?

כמה בד"כ מקבלים על העברת רכב לפירוק?

המחירים לרב תלויים במצב הרכב, במקרים מסויימים תקבלו רק 500 שקלים ובמקרים שהרכב לא ממש שווה כסף תגידו תודה אם יגררו לכם אותו בחינם! ( מצחיק אבל זה אמיתי!)

דרוש: קונה מכוניות לפירוק

קונה מכוניות לפירוק

למעשה אתם מחפשים כעת קונה שמתעסק בתחום קניית מכוניות ישנות לפירוק. אתם תגלו מהר מאוד שלא קשה למצוא קונה, כיוון שמדובר בתחום בו מתנהל מסחר ער, ויש רבים שישמחו לרכוש מכם את המכונית הישנה. אמנם תלוי הדבר גם במוצר שיש לכם למכור. אם יש בידכם רכב מתוצרתו של יצרן בעל מוניטין אשר רכבים רבים כאלו נמצאים על הכביש, יתכן מאוד כי תצליחו למצוא קונה שישלם לכם סכום משמועתי. מכיוון שיש ביקוש לחלקי החילוף של המכונית שלכם. אבל לעיתים עלול המוכר לגלות שהמכונית שלו לא שווה יותר מחתיכת ברזל. וזאת כאשר המכונית ישנה מידי ואין ביקוש לחלקים שלה, או שהיא נפגעה בתאונה ברמה חמורה כל כך שלא נותרו בה חלקים תקינים לרפואה.

כיצד מוכרים את הרכב?

נניח שבררתם על קונה ומצאתם את האדם הנכון, זה שכבר סיכמתם אתו על מחיר, ואתם עומדים למכור לו את הרכב הישן שלכם תמורת סכום כלשהו. כעת אתם עומדים בפני מספר שלבים שעליכם לבצע לקראת המכירה. אמנם הם משתנים בהתאם לכל מקרה לגופו, וייתכן כי לא יהיה עליכם לבצע את כל הפעולות, או שיהיה עליכם לבצע פעולות נוספות.

  • ביטול תעודת הרישוי של הרכב

האם הרכב עודו נושא תעודת רישוי? אם אתם מוכרים את הרכב בגלל שהוא הורד מהכביש ובוטל הרישוי, אתם לא צריכים לבצע את השלב הזה. אך אם יש לרכב תעודת רישוי בתוקף עליכם לבטל אותו לפני המכירה. פנו לאחד מסניפי משרד הרישוי והגישו טופס ביטול רישוי.

  • פינוי הרכב מהציוד האישי שלכם

זה עלול לקרות לכל אחד. לאחר שמוכרים את הרכב ומעבירים אותו לקונה מגלים את הפריטים שחסרים לכם, אלו שהיו מונחים ברכב ומשום מה שכחתם להוציא אותם. למצוא אותם כעת זה כבר מעט מורכב. חשוב לבדוק היטב את הרכב לפני שמעבירים אותו לקונה. וודאו כי אן בו אביזרים ופריטים שונים שיוכלו לשמש אתכם הלאה גם ברכב החדש שלכם.

  • הסירו את לוחיות הרישוי
  • חובה עליכם להסיר את תעודות הרישוי.

קריאה מומלצת:

  1. מחיר רכב לפירוק – אז כמה זה עולה?
  2. פוסט מידע כללי רכבים לפירוק
  3. על תהליך קניית רכבים לפירוק 
  4. מכירת רכב לברזל