טיפים ומידע על אוהלי אבלים ובעיקר מידע על הפרטים הטכניים

כל מי שזקוק לאוהל אבלים, יהיה מעוניין באוהל מרווח אשר יוכל להכיל גם את האבלים וגם את המנחמים, מבלי שאלו יחושו צפיפות או אי נוחות.

אוהל שמתאים לאבלים במרכזקיימים אוהלי אבלים להשכרה בגדלים שונים, כאשר האוהל הגדול ביותר יוכל להכיל עד לכ-100 איש והאוהל הקטן ביותר יהיה מיועד בדרך כלל לעד כ-30 אנשים.

בחירת גודל האוהל אמורה לקחת בחשבון לא רק את כמות האנשים עבורו הוא מיועד אלא גם את גודל השטח בו הוא אמור להיות מורכב כמובן, שבמקרים בהם אין למשכירים חצר פרטית או גינה וקשה להם לאתר את המיקום המתאים להרכבת האוהל, ניתן להיוועץ באנשי מקצוע מטעם החברה המשכירה  יכולים להיות מקרים בהם ההמלצה תהיה במקום להתקין אוהל אחד גדול לחבר 2 אוהלים קטנים יותר.

כשאתם מתכננים להזמין את המוצר מחיר אוהל אבלים הוא משתנה בהתאם לגודל ולביקוש שלכם. חשוב לא להזמין סוכת אבלים גדולה מדי כדי לא לשלם יותר מדי ומצד שני לא להזמין סוכה קטנה מדי, האמת שמדובר בכמה מאות שקלים הפרש אז מומלץ שתעשו את החישוב שלכם בעצמכם, יש לציין שימשי השבעה הם בעצם 7 ימי אבלות אז ההמלצה שלנו היא להזמין אוהל אבלים שהוא טיפה גדול יותר שיכיל את כל המנחמים.

הציוד לאוהל אבלים שאסור לשכוח

אז מאוד יכול להיות שאתם יודעים לאיזה ציוד לאוהל אתם זקוקים, כיסאות, שולחנות, תאורה מתאימה ואולי גם מקרר ומיחם.
יחד עם זאת, מאוד יכול להיות שקשה לכם לעמוד את הכמויות מכל סוג של ציוד להן תזדקקו.

אז קודם כל תמיד עדיף שיהיה יותר מפחות כלומר תמיד עדיף שיהיו כיסאות שאף אחד לא ישב עליהם מאשר שיגיעו לאוהל אנשים אשר לא יהיה להם היכן לשבת והם יאלצו לעמוד.

מהסיבה הזאת, כדאי להשכיר כמויות גדולות יותר של ציוד מאלו שאתם חושבים שתזדקקו להם.

כאמור, גם סביב הנושא הזה תוכלו לקבל ייעוץ מטעם נציג החברה ממנה תבצעו את ההכרה, מאוד יכול להיות שבגלל המצב הרגשי בו אתם מצויים תתקשו לחשוב בהיגיון ולכן, ייעוץ שכזה יכול לסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בכל מה שקשור לאוהלי אבלים.

חשיבות הבטיחות

בעת השכרת אוהלי אבלים, אחד הדגשים החשובים ביותר יהיה הנושא של בטיחות ההתקנה בכדי שהתקנת האוהל תתבצע בצורה בטיחותית ומקצועית, חשוב לשים דגש על הרמה המקצועית ועל מיומנות המתקינים. שימת דגש על הפרטים הללו תבטיח לכם התקנה בטיחותית ואיכותית באוהל אשר יספק מענה על כל הצרכים והדרישות שלכם בתקופה הלא פשוטה של ימי השבעה.