כמה מקבלים על רכב לפירוק

גם אתם שואלים כמה מקבלים על רכב לפירוק ? בשביל זה חשוב לעבוד מול מומחים הקונים רכבים לפירוק בעלי וותק רב!

מה עושים עם המלגזה הישנה שלכם? מוכרים אותה לפירוק, ומרוויחים כסף

כמה מקבלים על רכב לפירוק בשנת 2016

מתחם רכבים לפירוק
מתחם רכבים לפירוק במרכז

היום מאוד פשוט למסור מכוניות לסוחרים בישראל, לרב מה שתקבלו עבור רכב לפירוק הוא סכום שנע בין 500 שקלים ל 1200 שקלים, מחיר זה הוא מחיר הרכב בכללי,ללא הבחנה מקצועית ולכן זהו המחיר הסטנדרטי בשוק!

למי אפשר למכור רכבים לפירוק בקלות?

  • חברה מומלצת בשוק הישראלי למכירה רכבים מכל סוג היא שירותי פירוק רכבים מבית עין שין. בדקו עוד היום כמה מקבלים על רכב לפירוק : בקרו באתר החברה בנושא רכבים לפירוק .עומר ברוך.
  • בנושא רכישת רכבים משומשים , קניית רכבים מיד 2 ניתן למצוא מידע באתר קונהרכבים.com. ( במידה והרכב שנמכר הוא רכב לנסיעה ( לא למכוני פירוק מכוניות , זאת אומרת שהמכונית היא עדיין במצב נסיעה, יש להקפיד על ביצוע של העברת בעלות של המכונית באחד מהסניפים של הדואר)

גרים באזור ירושלים ולא יודעים מה לעשות עם הרכב? זה ממש לא מאוחר! היכנסו לכתובת קונה רכבים לפירוק בירושלים על מנת לקבל הצעת מחיר הכי משתלמת בבירה!

קונה רכבים לפירוק ונסיעה ירושלים
קונה רכבים לפירוק ונסיעה ירושלים וכל מחוז מרכז – מחירים נוחים,שירות מקצועי מכל הלב

כמה מקבלים על רכב לפירוק – מה לגבי מלגזות וכלי רכב נוספים?

אחרי שהמלגזה עבדה נאמנה במשך כמה שנים, מגיע השלב שחייבים להוריד אותה מהכביש. ואז מתלבטים מה לעשות איתה. התשובה הברורה היא למכור את המלגזה לחברה שקונה רכבים לפירוק. והחברה תפרק אותה לחלקים. אצלינו תוכלו לדעת שהמלגזה שלכם בידיים טובות, ושאנחנו נדאג לכל הפרטים.

אבל קודם כל חייבים לבטל את הרישיון לאותה מלגזה במשרד הרישוי. ניתן לקרוא מידע בונשא בנושא גף ציוד מכני הנדסי.

מחיר של מלגזות לפירוק הוא גבוהה בקצת מרכבים פרטיים, תוכלו לקבל עבור מלגזה החל מ 1500שקלים בהתאם למשקל המלגזה ולדגם!

לאחר ביטול רישיון המלגזה אפשר למכור את המלגזה לחברה שקונה רכבים לפירוק, והחברה תגרור את המלגזה על חשבונם, ותבצע את תהליך הגריטה. עם חלק מהחלקים של המלגזה, אפשר להרכיב רכבים חדשים, את חלקם נזרוק, ואת חלקם נתקן לפני שנמצא להם שימוש. חשוב לנו למחזר כמה שיותר חלקים, ולא נזרוק משהו אם אפשר לתקן אותו

כשאתם בוחרים חברה שקונה רכבים לפירוק חשוב לבחור בחברה מקצועית עם הרבה שנות מוניטין, שמכירה את המלאכה ויודעת לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. רצוי חברה עם עובדים אדיבים, וחברה שמוכנה לשלם לכם את הכסף במיידי ולא לגרום לכם לחכות עד סוף החודש. תבדוק שכשאתם מתקשרים לחברה, אתם מקבלים מענה אנושי, והנציג עונה לכם על כל השאלות ומוכן לבוא לקראתכם.

דוגמאות וגלריה של מכוניות שמועברות למכוני פירוק רכבים בישראל:

למידע נוסף בתחום פירוק רכבים קראו את הפוסט  מידע על רכבים לפירוק T-Mara

שירות מומלץ בקרבת מקום:

קונה רכבים לפירוק בראשון לציון

קונה רכבים עפולה

מגרש מכירת רכבים לפירוק בירושלים