איך לבחור גן אירועים? כל הפרמטרים לבחירה המוצלחת

בחירת המקום בו ייערך האירוע שלכם זו בחירה בעלת משמעות רבה עבורכם. וזאת כי חשוב לכם להצליח לבחור את המקום המוצלח בו יש לאירוע שלכם את כל התנאים להצלחה שלו. כי המקום בו נערך האירוע משפיע בצורה משמעותית מאוד על האירוע שלכם. בחירה חכמה של המקום המוצלח תאפשר לכם להפיק אירוע מושלם!

בחירה נכונה של מקום לאירוע שלכם

נקודה ראשונה – אזור 
בשלב הראשון עליכם לבחור את האזור הרצוי בו ייערך האירוע שלכם. חשוב מאוד כי תערכו אותו בסביבה מרכזית ונוחה להגעה לכלל האורחים שלכם. כך שאם אתם גרים בעיר אחת ואילו האורחים שלכם פזורים על פני הערים בסביבה מומלץ לבחור מקום מרכזי שאליו יהיה לכלל האורחים קל ונוח להגיע.

נקודה שניה – גודל 
האולם או גן האירועים צריכים להיות בגודל מתאים להיקף של האירוע שלכם. יש אולמות וגני אירועים במגוון רחב של גדלים. באולמי אלגריה למשל, ישנם 2 אולמות: אולם גדול – טמפיו ואולם קטן יותר – לונה, כך שכל זוג יכול לבחור את גודל האולם עבור האירוע שלו בהתאם לכמות המוזמנים הצפויים. אולמי אלגריהאתם צריכים למצוא את המקום שיכיל את האורחים שלכם באופן רווח. שימו לב שמקום גדול מידי לא מסב הרגשה טובה בהיות המקום גדול והמשתתפים מועטים ההרגשה היא של אירוע דליל וחסר נוכחים. כמובן שאולם עמוס וצפוף אינו רצוי והוא יוצר תחושה של דוחק והרגשה של היערכות לא מתאימה.

 

נקודה שלישית – עיצוב 
בבחירת המקום יש לקחת בחשבון גם את המראה של האולם. יש אולמות וגני אירועים במגוון רחב של עיצובים וסגנונו מגוונים. כמובן שהמקום שאתם בוחרים יתאים לטעם האישי שלכם. כך שתאהבו את המקום ויתאים לכם לערוך את האירוע שלכם במקום זה. כמובן שהעיצוב של האולם יושפע גם מתכנון האירוע שלכם.

נקודה רביעית – אוכל 
יש אולמות אירועים בהם האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהשירות שמקבלים במקום. במידה וזה כך עליכם לבדוק את התפריט ואת הטעמים, את האיכות ואת הכשרות ולוודא כי האוכל במקום מתאים לכם ולציפיות שלכם מהאירוע. כי האוכל הוא חלק משמעותי מאוד בכל אירוע, וכדי להרים אירוע מוצלח חשוב מאוד לבחור את התפריט המתאים ואת האוכל הטעים.

נקודה חמישית – שירות 
כדי להיות מרוצים מהמקום ומהאירוע יש לשים לב לעניין השירות. האם השירות שתקבלו במקום הוא שירות מצוין? האם תהיו מרוצים מליווי מקצועי של אנשי מקצוע שיעזרו לכם לנהל את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר? כאשר הצוות במקום ערוך לספק לכם שירות ולענות לכם על כל שאלה בסבלנות ובמקצועיות רבה אתם עתידים להפיק אירוע מוצלח ומהנה. כי המקצועיות שלהם תלווה אתכם לכל אורך האירוע ואתם תוכלו להפיק אירוע מושלם ומהנה בדיוק כמו שחלמתם.

יש מספר נקודות חשובות שכדאי לכם לבדוק אותן לפני שאתם סוגרים עסקה עם אולם או גן אירועים. לאחר בדיקה מעמיקה ובירור יסודי אתם יכולים לקבל את ההחלטה שלכם ולבחור את המקום המוצלח לאירוע שלכם.