כל המידע על רכבים לפירוק

קניית רכב לפירוקאם אתם בעלי רכב ישן, שיושב בחנייה כבר זמן רב, בטח שמתם לב שלאט לאט מצטברים על הרכב לא מעט מדבקות עם הכיתוב הבא:
"קונה רכבים לפירוק 052…." או "קניית רכב לנסיעה ופירוק…" (בדרך כלל מדביקים את זה על השמשה הקדמית של הרכב.

אם יש לכם מדבקות כאלה על הרכב כנראה שהוא חונה הרבה מדי זמן במקום וכל האנשים שקונים את הרכבים לפירוק באזור כבר הספיקו לעבור מספר פעמים ברחוב ולקלוט זאת.

אז השאלה הנשאלת היא – האם יש משהו לעשות עם רכב כזה שיניב לנו מעט רווחים עליו? והתשובה היא "כן"

מה עושים עם רכב ישן לפירוק

כמו שהבנתם, הדרך הקלה ביותר להיפטר מרכב ישן זה פשוט מאוד להתקשר לאחד המספרים המופיעים על חלון הרכב ולקבל הצעת מחיר על קניית הרכב שלכם לפירוק. חשוב לציין כי זה לא יהיה מחיר מחירון או משהו דומה אבל זה יהיה עדיף על רכב שלא עושה שקל ותופס את החניה. כאשר מתקשרים לאדם אשר זה עיסוקו, הוא כבר מכין את כל הפרצודורה הקשה לבד ללא עזרתינו, מגיע עד לבית לקחת את הרכב עם גרר פרטי שלו, נותן לנו את הכסף שסוכם עליו בטלפון וזהו. אנחנו מצידנו רק צריכים להיות בבית וזהו זה.

קרא את המאמר " כמה מקבלים על רכב לפירוק "

אופציה שניה שיש אפשרות להיפטר מרכב ישן היא על ידי תוכנית "גריטת רכב ישן מעל 20 שנה" של משרד התחבורה. לפי התוכנית הזאת, כל רכב שמלאו לו 20 שנה על הכביש, והוא עדיין בעל טסט וביטוח, יוכל לעבור גריטה על ידי מגרש מכוניות מוסמך על ידי מדינת ישראל לעשות זאת ולקבל 3000 שקל עבור הרכב לא משנה הדגם. הבעיה עם התוכנית הזאת שהיא מקבלת תקציב חד שנתי ולרוב הוא נגמר הרבה לפני סוף השנה ואז צר לחכות עד לינואר בשנה החולפת לעוד תקציב ולפתיחת התוכנית מחדש.

מאמרים מהאינטרנט בתחום הרכב – המומלצים:

מתעניינים גם בתחום מצברים לרכב? לפניכם קישורים מומלצים בענף.

מעוניינים למכור את הרכב הישן שלכם לסוחר פירוק רכבים? זה עדיין לא מאוחר! התקשרו : 072-3728450

קונה מכוניות ישנות לפירוק פועלים בכל אזורי הארץ,לרב זמינים 24 שעות ביממה